هزینه ویزای توریستی کانادا

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

هزینه ویزای توریستی کانادا

۲ بازديد

???? هزینه ویزای توریستی کانادا شامل هزینه انگشت‌نگاری و اپلیکیشن است و هر سال دچار تغییر می‌شود. شما در پروسه درخواست خود برای ویزا می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به زمان پرداخت این موارد را دریافت کنید. چنانچه قصد سفر توریستی به کشور کانادا را دارید، برای اخذ این نوع می‌توانید با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان تماس بگیرید.

ویزیتوری که نوعی اقامت موقت از کشور کانادا است، یک سند رسمی اطلاق می‌شود که افسر اداره مهاجرت کانادا در گذرنامه شما به عنوان فرد متقاضی آن را درج می‌کند. سند رسمی برای ویزای توریستی نشان می‌دهد که شما شرایط لازم برای ورود به خاک کانادا را دارید. اما قبل از هر چیز شما باید هزینه مربوط به اپلیکیشن و انگشت‌نگاری را بپردازید و تمکن مالی برای اخذ این نوع ویزا را داشته باشید.

???? هزینه ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

بسیاری از افراد اطلاعات کاملی در مورد هزینه ویزای توریستی کانادا ندارند. ویزای توریستی کانادا انواع مختلفی دارد و افراد می‌توانند ویزای سینگل، ویزای مولتی و سوپر ویزا را برای اقامت چند ماهه در این کشور دریافت کنند. حداقل اقامت برای ویزای سینگل به مدت ۶ ماه است و برای ویزای مولتی شما می‌توانید به مدت ۱۰ سال به کشور کانادا ورود و خروج داشته باشید و به مدت ۶ ماه مجاز به اقامت موقت در این کشور هستید.

ویزای مولتی کانادا چند بار ورود است که تا ۱۰ سال اعتبار دارد و برای اعضای خانواده مقیمان کشور کانادا صادر می‌شود. برای اقدام جهت دریافت این ویزا حتماً باید یک سری هزینه‌ها بابت بررسی اپلیکیشن در اداره مهاجرت کانادا، هزینه انگشت‌نگاری و بیومتریک و ارائه تمکن مالی را جهت مدت زمان حضور در کانادا بپردازید. در این قسمت جزئیات مربوط به هزینه ویزای توریستی کانادا را ارائه کردیم.

شرح هزینه هر نفر خانواده
ترجمه رسمی مدارک شخصی ۵۰۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
بررسی پرونده از سوی سفارت ۱۰۰ دلار ۵۰۰ دلار (خانواده ۵ نفره یا بیشتر)
وکیل مهاجرتی (اختیاری) ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار
انگشت‌نگاری  ۸۵ دلار  ۱۷۰ دلار (خانواده ۲ نفره یا بیشتر)
سفر ۳ روزه به ترکیه جهت انگشت‌نگاری  ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان  —
پیکاپ ویزای کانادا شروع از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد شهر ونکوور ۲,۸۰۰ تا ۳,۵۰۰ دلار
محل اقامت  ماهانه ۱,۵۰۰ تا ۴,۰۰۰ دلار
بیمه درمانی متقاضی روزانه ۵ دلار – ماهانه ۱۵۰ دلار
تفریحات در کانادا ماهانه ۵۰۰ دلار
حمل و نقل  ماهانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار
تمدید اقامت کانادا به‌عنوان ویزیتور ۱۰۰ دلار

???? هزینه پیکاپ ویزای توریستی کانادا

زمانی که برای ارسال پاسپورت به سفارت کشور و برگرداندن آن اقدام می‌کنید، به این پروسه پیکاپ ویزا می‌گویند. خدمات پیکاپ ویزا برای کشورهایی ارائه می‌شود که در ایران سفارتخانه ندارند مانند آمریکا، انگلیس یا کانادا.

در پروسه پیکاپ ویزا می‌توانید بدون مراجعه حضوری به یکی از کشورهای همسایه، ویزای کشور کانادا را دریافت کنید. هزینه پیکاپ برای هر گذرنامه حدود 1,750,000 تومان است.


هزینه پیکاپ ویزای توریستی کانادا 


???? میزان تمکن مالی ویزای توریستی کانادا

نامه تمکن یکی از شاخص‌ترین مدارک برای دریافت ویزای توریستی کشور کانادا است. شما با ارائه نامه تمکن اعلام خواهید کرد که از عهده تمام هزینه‌های خود در کشور مد نظر برمی‌آیید.

مبلغ تمکن مالی کانادا به داشتن یا نداشتن دعوت‌نامه از این کشور بستگی دارد. در صورتی که یک مسافر دعوت‌نامه نداشته باشد، باید حدود ۲۰ هزار دلار کانادا تمکن داشته باشد. اما در صورتی که دعوت‌نامه خود را ارائه کند، ۱۵ هزار دلار کانادا را باید به عنوان نامه تمکن مالی تحویل دهد.

برای اخذ ویزای توریستی کانادا می‌توانید از طریق موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان اقدام کنید. کارشناسان امور مهاجرتی به شما کمک می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان این نوع ویزا را دریافت نمایید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاع از هزینه این نوع ویزا با شماره 015149632036 در تماس باشید.

???? هزینه درخواست مجدد ویزای توریستی کانادا

پس از پرداخت هزینه ویزای توریستی کانادا و طی کردن مراحل آن، ممکن است به دلایل مختلف درخواست شما رد شود. از مهم‌ترین دلایل ریجکتی ویزای توریستی این کشور، هدف نامشخص از سفر به کانادا، دارایی و اموال ناکافی در کشور مبدا، وضعیت شغلی ناپایدار در کشور مبدا، عدم تناسب بین مدت اقامت در کانادا و میزان تمکن مالی، عدم سابقه سفر، عدم ارائه مدارک کافی از فرد دعوت‌کننده، عدم توانایی مالی فرد دعوت‌کننده، ارائه مدارک ناکافی یا ناقص و مبهم است. 

بسیاری از افراد در مورد پرداخت هزینه مجدد پس از ریجکتی این نوع ویزا سوال دارند. باید اشاره کنیم پس از ریجکتی اولیه و درخواست مجدد ویزای کانادا، متقاضی مشمول پرداخت هزینه انگشت‌نگاری نیست. در این صورت فرد می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه ۸۵ دلاری انگشت‌نگاری بیومتریک، جهت اخذ ویزای توریستی کانادا دوباره اقدام کنید.


هزینه درخواست مجدد ویزای توریستی کانادا | دکتر نجما توکلیان 


???? اخذ ویزای توریستی کانادا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان

بسیاری از افراد به دلیل عدم مدارک لازم از جمله تمکن مالی مناسب یا اثبات سفرهای خارجی به کشورهای دیگر موفق به دریافت این ویزا نمی‌شوند. به همین دلیل ممکن است چندین بار پرونده آنها ریجکت شود.

بیشتر بخوانید: با pr کانادا به کدام کشورها میتوان سفر کرد؟

برای جلوگیری از این موارد و برطرف کردن هرگونه مشکل در پرونده توصیه می‌کنیم به موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان تماس بگیری. کارشناسان رسمی موسسه مهاجرتی نجما توکلیان، کارشناس امور مهاجرتی و پناهندگی کانادا، با داشتن سال‌ها سابقه موفق و درخشان در زمینه اخذ اقامت موقت و دائم کانادا، می‌توانند ویزای توریستی را به راحتی برای شما دریافت کنند.

به‌علاوه در صورتی که مدارک شما دچار نقص باشد یا شرایط لازم را نداشته باشید، کارشناسان امور مهاجرتی این موسسه با رفع این موارد برای به موفقیت رسیدن پرونده شما اقدام خواهند کرد. برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خلاصه مطالب

هزینه ویزای توریستی کانادا شامل هزینه انگشت نگاری و ارائه اپلیکیشن است. از سوی دیگر افرادی که تقاضای اقامت در این کشور به مدت محدود را دارند، باید تمکن مالی کافی ارائه کنند. با توجه اینکه همه متقاضیان موفق به دریافت ویزای توریستی نمی‌شوند، ممکن است به دلایل مختلف پرونده آنها با ریجکتی مواجه شود.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتماً با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان تماس بگیرید تا پروسه اخذ ویزا را برای شما طی کنند و در صورت وجود هرگونه نقص برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت نجما توکلیان و هزینه ویزای توریستی کانادا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.