ویزای کار کانادا برای ایرانیان

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

ویزای کار کانادا برای ایرانیان

۴ بازديد

???? ویزای کار کانادا برای ایرانیان تحت شرایط خاصی صادر می‌شود و تنها افرادی که مدارک لازم برای درخواست اقامت داشته باشند، می‌توانند این ویزا را دریافت کنند. چنانچه قصد اخذ ویزای کاری کانادا را دارید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی کانادا تماس بگیرید.

متقاضیان ایرانی که قصد اقامت در کشور کانادا را دارند، پس از دریافت پیشنهاد شغلی و قرارداد کاری از کارفرمای کانادایی می‌توانند برای ویزای کار اقدام کنند. کارفرما باید از سازمان اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) مجوز ارزیابی تأثیر بازار کار را برای استخدام نیروی کار بین‌المللی در موقعیت‌های شغلی مختلف دریافت نماید. از سوی دیگر فرد متقاضی باید دارای مدارک معتبر از جمله مدرک آیلتس حداقل ۶ و دو سال تجربه کار تمام وقت باشد.

???? فرایند دریافت ویزای کار کانادا برای ایرانیان

ویزای کار کانادا برای ایرانیان دارای شرایط خاصی است و افرادی که قصد اقامت موقت و دائم در این کشور را دارند، باید قبل از هر چیز اطلاعات لازم در ارتباط با شرایط و فرایند دریافت این نوع ویزا را کسب کنند.

در حالت کلی مهاجران برای دریافت پیشنهاد شغلی باید با یک کارفرمای کانادایی مذاکره کنند. در گام بعد کارفرما باید مجوزهای لازم از جمله LMIA  (ارزیابی تأثیر بازار کار) را دریافت کند تا بتواند نیروی کار بین‌المللی را در موقعیت‌های شغلی مورد نظر به استخدام درآورد.

به‌علاوه شما به عنوان متقاضی دریافت ویزای کار کانادا، باید مدرک زبان آیلتس با نمره ۶ را ارائه کنید و دارای حداقل دو سال سابقه کار به صورت تمام وقت به مدت ۳۰ ساعت در هفته باشید. توجه داشته باشید هر چقدر سابقه کاری شما بیشتر باشد، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. ویزای کار کانادا بر اساس تحصیلات، شغل، تجربه کاری و دیگر فاکتورها صادر می‌شود و شما می‌توانید از دو راه زیر برای دریافت آن اقدام کنید:

1- اخذ ویزای کاری موقت کانادا

2- اخذ ویزای دائم کانادا

برای دریافت ویزای کار کانادا برای ایرانیان بسته به وضعیت شخص و نوع شغل شرایط متفاوتی تعیین شده است. توصیه می‌کنیم قبل از هر چیز اطلاعات لازم را در این خصوص دریافت کنید. جهت اخذ ویزای کار موقت و دائم کانادا با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان در تماس باشید.


فرایند دریافت ویزای کار کانادا برای ایرانیان 


????  شرایط اخذ ویزای کار کانادا برای متقاضیان ایرانی

متقاضیان کار در کانادا جهت دریافت ویزای کاری باید حداقل استانداردهایی را داشته باشند. در این بخش به برخی از شرایط دریافت ویزای کار کانادا برای ایرانیان اشاره کرده‌ایم:

1- داشتن زیر ۴۵ سال سن

2- برخورداری از تجربه کاری ماهر در یک دسته NOC از سطح  TEER 0، 1، 2، یا 3

3- پیشنهاد شغلی معتبر در کشور کانادا

4- امضای قرارداد استخدام با کارفرما

5- برخورداری از حداقل دو سال سابقه کار ماهر در رده NOC در سطح  TEER 0، 1، 2، یا 3

بدون هیچ‌کدام از شرایط اعلام شده دریافت ویزای کار کانادا به حدی سخت می‌شود که ممکن است حتی پرونده شما به نتیجه نرسد. با این حال برای بررسی شرایط خود جهت ورود به خاک کانادا می‌توانید با مشاوران امور مهاجرت موسسه دکتر نجما توکلیان تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: هزینه ویزای کار کانادا

???? مدارک مورد نیاز ویزای کار کانادا برای ایرانیان

ایرانیانی که متقاضی کار در کشور کانادا و اخذ اقامت دائم در این کشور هستند، باید مدارک زیر را جهت پیشبرد پرونده خود آماده کنند:

1- ارائه مدارک هویتی شامل مدارک شناسایی (پاسپورت معتبر، شناسنامه، کارت ملی، عکس)

2- ارائه مدرک تحصیلی

3- رزومه کاری و مدارک شغلی

4- داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی (مدرک آیلتس با حداقل نمره ۶ )

5- گواهینامه حرفه‌ای و مجوزها از جمله سند LMIA (در صورت لزوم)، جاب آفر و قرارداد با کارفرمای کانادایی


مدارک مورد نیاز ویزای کار کانادا برای ایرانیان 


???? هزینه صدور ویزای کار کانادا برای ایرانیان

هزینه صدور ویزای کار کانادا برای ایرانیان با توجه به نوع مجوز کار و پرونده متفاوت است. به طور تقریبی هزینه مجوز کار برای هر فرد ۱۵۵ دلار کانادا و هزینه بیومتریک برای هر شخص ۸۵ دلار است. با توجه به نوسانات ارز در بازار جهانی هزینه صدور ویزا به صورت تقریبی اعلام شده است.

برای تمدید ویزای کار کانادا نیز باید هزینه ارائه درخواست به مبلغ ۱۵۵ دلار و هزینه مجوز کار کارفرما به مبلغ ۲۵۵ دلار پرداخت نمایید. اگر در اولین تقاضای خود هزینه بیومتریک را پرداخت کرده‌اید، نیازی به پرداخت مجدد نیست.

???? اخذ ویزای کار کانادا در موسسه مهاجرتی نجما توکلیان

چنانچه قصد دریافت ویزای کار کانادا و اقامت در این کشور را دارید، بهتر است پرونده مهاجرتی خود را از طریق موسسات معتبر پیش ببرید، چرا که حتی اگر پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی داشته باشید، برای اینکه پرونده شما سریع‌تر نتیجه برسد و اقامت خود را دریافت کنید، نیاز به دریافت مشاوره‌ از وکلای مهاجرتی خواهید داشت.


اخذ ویزای کار کانادا در موسسه مهاجرتی نجما توکلیان 


دکتر نجما توکلیان به عنوان کارشناس رسمی امور مهاجرتی و پناهندگی کانادا، با داشتن سال‌ها سابقه در امور مهاجرتی ایرانیان، جهت اخذ ویزای این کشور پرونده کلیه متقاضیان را با نظارت کامل بررسی می‌کنند و چنانچه نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید، شما را به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد تا احتمال ریجکتی پرونده به صفر برسد.

برای دریافت ویزای کار کانادا برای ایرانیان، از طریق شماره 015149632036 با ما در تماس باشید.

خلاصه مطالب

ویزای کار کانادا برای ایرانیان تحت شرایط خاصی صادر می‌شود و متقاضیانی که دارای مدارک معتبر از جمله سابقه کار و مدرک آیلتس با حداقل نمره ۶ و ... باشند، شانس بیشتری برای دریافت این ویزا دارند. با توجه به اینکه هر ساله تعداد زیادی از پرونده‌های مهاجرتی ایرانیان از سوی سفارت کانادا رد می‌شود، برای اینکه احتمال ریجکتی درخواست شما به حداقل برسد، توصیه می‌کنیم به موسسات مهاجرتی معتبر مراجعه کنید تا فرایند اخذ ویزای شما تحت نظر وکلای مجرب انجام شود.

دکتر نجما توکلیان به عنوان کارشناس رسمی امور مهاجرتی و پناهندگی کانادا فرایند اخذ اقامت دائم و موقت شما در این کشور را در سریع‌ترین زمان به نتیجه می‌رسانند. به علاوه چنانچه در پرونده شما نقصی وجود داشته باشد، تیم مهاجرتی دکتر توکلیان به بهترین شکل به رفع این موارد کمک خواهند کرد. برای دریافت اطلاع بیشتر با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت نجما توکلیان و ویزای کار کانادا برای ایرانیان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.