کانادا بهترین کشور برای کار و درآمد بالا

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

کانادا بهترین کشور برای کار و درآمد بالا

۴ بازديد

???? کانادا بهترین کشور برای کار و درآمد بالا است و به همین خاطر بهترین مقصد مهاجرتی برای متقاضیان بالاخص ایرانی‌ها به شمار می‌آید. در ادامه این مقاله از سایت دکتر نجما توکلیان باید اشاره کنیم که میانگین درآمد در کشور کانادا 59,300 دلار در سال است که اگر این عدد بر 12 تقسیم شود، میانگین حقوق ماهیانه آن به 4,942 دلار خواهد رسید. طبیعتاً مشاغل تخصصی مانند پزشکی، مهندسی و شغل‌های مدیریتی دارای درآمد بیشتری هستند و البته شهر محل سکونت شما در میزان دستمزد تاثیرگذار است.

اگر قصد اقامت موقت و اقامت دائم کانادا را دارید، موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان ارائه‌دهنده خدمات اخذ ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه‌گذاری برای متقاضیان گرامی است. برای انجام مراحل اقامت خود از طریق شماره‌های تماس مندرج در صفحه اصلی با کارشناسان رسمی امور مهاجرت در تماس باشید.

???? میانگین درآمد در کشور کانادا

کانادا بهترین کشور برای کسب درآمد بالا و اخذ اقامت و سرمایه‌گذاری است. مولفه‌های زیادی از جمله سطح تجربه و جنسیت، منطقه و استان محل سکونت و نوع شغل تاثیر مستقیم بر میزان حقوق ماهیانه در کانادا دارد. میزان دستمزد مشاغل تخصصی نسبت به مشاغل کارگری بیشتر است و معمولا افرادی که در شغل‌های مدیریتی مشغول به کار هستند، ماهانه حدود  4,942 دلار دریافت می‌کنند.

از طرف دیگر میزان مالیات در مناطق مختلف کانادا از 5 درصد تا 15 درصد تعیین شده است و شاغلین باید مالیات بر درآمد خود را بپردازند. از این رو اگر اقامت دائم این کشور را دارید، باید در مشاغلی فعالیت کنید که دستمزد بالایی دارند. در ادامه به میانگین درآمد مشاغل مختلف در کانادا اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: انواع ویزای کاری کانادا

???? میانگین درآمد در ونکوور کانادا

چنانچه قصد اقامت در کشور کانادا را دارید، ونکوور یکی از بهترین شهرها برای شماست. در سال‌های گذشته میانگین درآمد در این شهر 59,781 دلار در سال و 30.66 دلار در ساعت بود. حقوق و درآمد در کانادا برای افراد تازه وارد از 40,520 دلار در سال آغاز می‌شود، در حالی که اکثر افراد با تجربه دارای درآمد 125,901 دلاری در سال هستند.

رفته‌رفته دستمزدها در کانادا طی سال‌های اخیر افزایش یافته و در حال حاضر میانگین درآمد در این شهر به چیزی حدود 145,000 دلار رسیده است. به دلیل درآمد و دستمزد بالا، کانادا بهترین کشور برای داشتن یک زندگی مرفه به حساب می‌آید.


میانگین درآمد در ونکوور کانادا | دکتر نجما توکلیان 


???? میزان درآمد در تورنتو کانادا

حقوق در شهر تورنتو کانادا حدود 39,000 دلار در سال یا 20 دلار در ساعت است. این عدد برای تازه‌واردان به این کشور از 33,150 شروع می‌شود و اکثر کارگران با سابقه نیز 140,004 دلار در سال درآمد دارند.

???? درآمد در کبک کانادا

متوسط حقوق و درآمد در شهر کبک کانادا، به 54,181 دلار در سال و 27.79 دلار در ساعت می‌رسد. درآمد در کبک کانادا برای افراد تازه‌وارد از 38,864 در سال شروع می شود و افراد با سابقه چیزی حدود 131,172 دلار در سال دریافت می‌کنند.

با توجه به میزان درآمد بالا و سطح زندگی پیشرفته در کشور کانادا می‌توانید برای دریافت اقامت این کشور از طریق اخذ ویزای کاری، تحصیلی، ویزای کسب‌و‌کار و حتی ویزای پناهندگی اقدام کنید. به این منظور می‌توانید تمامی مراحل اخذ ویزا را ار طریق موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان انجام دهید تا پرونده شما سریع‌تر به نتیجه برسد. 

جهت دریافت مشاوره برای مهاجرت به کانادا با کارشناسان رسمی موسسه مهاجرتی نجما توکلیان با شماره 015149632036 تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

???? حقوق در مونترال کانادا

متوسط دستمزد در کانادا در شهر مونترال سالانه برابر با 88,544 است. کارمندان حدود 45.41 هزار دلار در ساعت دریافت می‌کنند. میانگین حقوق در مونترال برای تازه واردان و افراد با سابقه پایین حدود 50,000 دلار در سال است. اکثر کارمندان با تجربه نیز تا 155 هزار دلار در سال درآمد خواهند داشت.

???? کانادا بهترین کشور برای اخذ اقامت دائم

اخذ اقامت در کشورهای پیشرفته از جمله کانادا برای بسیاری از افراد به منزله کسب موقعیت‌های اقتصادی، اجتماعی و رفاه بیشتر است. کشور کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرتی مختلف از جمله اسکیل ورکر، پیشنهاد جاب آفر و برنامه‌های استانی زمینه ورود بسیاری از مهاجران را تسهیل کرده و اقتصاد این کشور روز به روز در حال پیشرفت و رونق است.

از سوی دیگر اگر صاحب کسب و کار یا مدیر یک شرکت باشید، به راحتی می‌توانید در کشور کانادا کسب‌وکار خود را رشد دهید و اقامت دائم خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید. دریافت اقامت دائم کانادا برای شما مزیت‌های بسیاری دارد و پس از چند سال سابقه کار می‌توانید به راحتی به عنوان شهروند در این کشور ساکن شوید.


کانادا بهترین کشور برای اخذ اقامت دائم 

???? اقامت کشور کانادا در موسسه مهاجرتی نجما توکلیان

برای اخذ اقامت دائم کانادا شما باید ابتدا برنامه‌های مختلف از جمله برنامه‌های کاری، ویزای سرمایه‌گذاری و ویزای تحصیلی را بررسی کنید. اگر امتیاز کافی از جمله مدرک تحصیلی، سابقه کاری مناسب و مهارت زبان داشته باشید، پرونده شما سریع تر به نتیجه خواهد رسید.

در سال های اخیر پروسه دریافت ویزا برای ایرانیان کمی پیچیده شده است. به همین دلیل اگر از طریق موسسات مهاجرتی اقدام کنید، پرونده شما سریعتر به نتیجه می‌رسد. موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان با داشتن چندین پرونده موفق مهاجرتی شما کمک می‌کند که بتوانید ویزای کشور کانادا را به راحتی دریافت کنید. به‌علاوه در صورتی که پرونده شما با مشکل ریجکتی یا نقص مواجه شود، کارشناسان رسمی کمک می‌کنند تا نقایص پرونده شما برطرف شود. 

خلاصه مطالب

کانادا بهترین کشور برای کار و درآمد بالا است. در سال‌های اخیر این کشور از طریق ارائه برنامه‌های مهاجرتی مختلف از جمله برنامه اسکیل ورکر، برنامه‌های استانی دولت فدرال و همچنین  دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی شرایط ورود به این کشور را تسهیل کرده است. شما با توجه به سوابق شغلی خود می‌توانید به راحتی اقامت این کشور را دریافت کنید.

با توجه به اینکه مراحل اخذ اقامت موقت و دائم کانادا زمان‌بر است و ممکن است طی آماده کردن پرونده خود نیاز به مشاوره داشته باشید، موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان آماده ارائه خدمات مربوط به دریافت اقامت این کشور از طریق ویزای کاری، ویزای تحصیلی و ویزای سرمایه‌گذاری است. شما متقاضیان گرامی از طریق تماس با شماره های مندرج در صفحه اصلی می‌توانید برای درخواست ویزا اقدام کنید.

جهت دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت نجما توکلیان و کانادا بهترین کشور برای کار و درآمد بالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.