مدرک زبان برای شهروندی کانادا

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

مدرک زبان برای شهروندی کانادا

۲ بازديد

???? ارائه مدرک زبان برای شهروندی کانادا اولین دغدغه افرادی است که قصد اقامت دائم در این کشور را دارند. سابقاً افراد فقط باید مدرک زبان CLB را ارائه می‌کردند، اما در برخی از استان‌ها با ارائه مدرک زبان فرانسوی و آیلتس امکان دریافت شهروندی وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی کانادا تماس بگیرید.

یکی از مهمترین شرط‌ها برای اخذ شهروندی کشور کانادا، کسب حداقل نمره آیلتس و CLB است. افرادی که نمره بالاتری داشته باشند، امتیاز بیشتری از سمت دولت فدرال کانادا کسب خواهند کرد و به درخواست آنها سریع‌تر پاسخ داده می‌شود. توجه داشته باشید برای مشاغل بسیار تخصصی و برخی از رشته‌های پزشکی ارائه مدرک زبان با نمره 9 الزامی است. برای دریافت تابعیت کشور کانادا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان تماس بگیرید.

???? ارائه مدرک زبان CLB برای شهروندی کانادا

مدرک زبان برای شهروندی کانادا بسیار ضروری است و اگر قصد تابعیت این کشور را دارید، باید حتماً از طریق ارائه مدرک معتبر، تسلط خود را به زبان انگلیسی یا فرانسوی اثبات کنید. از طریق هر برنامه از جمله اسکیل ورکر کانادا، جاب آفر یا ویزای تحصیلی بخواهید برای شهروندی کانادا اقدام کنید، ارائه مدرک زبان CLB بخشی از فرایند اپلای شما خواهد بود.

بین دو زبان رسمی کانادا یعنی انگلیسی و فرانسه، اگر قرار از زبان انگلیسی را انتخاب کنید، آزمون  CLBاز بهترین گزینه‌هاست و نسبت به آیلتس محبوبیت بیشتری دارد. اما درخواست شهروندی کانادا از طریق این مدرک منوط به 7CLB است که معمولاً برای اسکیل ورکر فدرال کانادا مناسب خواهد بود.


ارائه مدرک زبان CLB برای شهروندی کانادا | دکتر نجما توکلیان 


چنانچه قصد دارید از طریق جاب آفر اقدام کنید، در بیشتر موارد امتیاز 7 و 9 نیز قابل قبول است. متقاضیان ویزای کار بالاخص پرستاری نیز باید در مجموع مهارت‌های شنیداری و خواندنی نوشتاری و مکالمه نمره ۹ را به دست آورند که معادل نمره ۷ آیلتس است.

بیشتر بخوانید: ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان

4 CLB

اگر به عنوان همسر متقاضی برای شهروندی کانادا اقدام می‌کنید، می‌توانید با 4 CLB به عنوان پایین‌تر نمره زبان انگلیسی اقدام کنید.

7 CLB

افرادی که برای برنامه FSWP یا برنامه کارگران ماهر (اسکیل ورکر فدرال) اقدام می‌کنند، به نمره 7 در مهارت‌های آیلتس یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و مکالمه نیاز دارند. شخصی که قرار است به عنوان نیروی متخصص در یک محیط کاملاً حرفه‌ای کار کند و با همکاران خود ارتباط داشته باشد، نمره 7 برای وی بسیار مناسب است و پس از آن می تواند برای دریافت شهروندی اقدام کند. 

CLB 9 یا بالاتر

رسیدن به سطح CLB 9 یا بالاتر مهم‌ترین فاکتور موفقیت پرونده مهاجرتی کانادا برای دریافت تابعیت این کشور است و تأثیر بسزایی در اخذ اقامت دائم متقاضیان دارد. اگر شخصی بتواند این نمره را ارائه کند، پرونده این متقاضی زودتر از سایرین مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

جهت دریافت تابعیت کشور کانادا از طریق انواع ویزای کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و ... با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان از طریق شماره 015149632036 تماس بگیرید.

???? مدرک زبان آیلتس برای دریافت تابعیت کانادا

در سال‌های گذشته کشور کانادا برای ارائه شهروندی به مهاجران تنها مدرک زبان CLB را به رسمیت می‌شناخت و هنوز هم در برخی از برنامه‌های استانی و فدرال این کشور، فقط این مدرک پذیرفته می‌شود. اما در برخی از برنامه‌ها از جمله برنامه اسکیل ورکر، جاب آفر افراد می‌توانند با ارائه نمره آیلتس برای اخذ اقامت دائم و شهروندی کانادا اقدام کنند.

نمره مناسب برای همسر فرد متقاضی معمولاً نمره 4 به بالا است. اما خود شخص متقاضی برای دریافت شهروندی این کشور، باید نمره 7 یا 9 را ارائه کند. نمره 9 برای مشاغل تخصصی که فرد متقاضی در آن فعالیت دارد الزامی است. اگر کسی بتواند این نمره را هنگام ثبت درخواست ارائه کند، شانس بیشتری برای دریافت تابعیت کانادا دارد.


مدرک زبان آیلتس برای دریافت تابعیت کانادا

???? مدرک زبان فرانسه برای دریافت شهروندی کانادا

دیگر مدرک زبان برای شهروندی کانادا که می‌توانید از طریق آن اقامت دائم اقدام دریافت کنید، مدرک زبان فرانسه است. برخی از شهرها و مناطق کانادا دارای زبان رسمی فرانسه هستند. به همین دلیل آشنایی با این زبان می‌تواند به شما کمک کند تا با مردم کشور ارتباط بگیرید. اگر مقصد شما یکی از شهرهای فرانسه زبان کانادا است، در دوره‌های آمادگی زبان فرانسه شرکت کنید تا شانس اخذ تابعیت این کشور برای شما بیشتر باشد.

مدرک TEF از مهم‌ترین مهم‌ترین مدارک زبان برای شهروندی کانادا است. در این آزمون سطح مهارت زبان شما سنجیده می‌شود. آزمون TEF اولین بار در ۱۹۸۸ در پاریس برای آشنایی افراد با زبان فرانسه ایجاد شد و دارای ۶ سطح مختلف مهارتی است، اما در چهارچوب قوانین کانادا (NCLC) دارای ۱۲ سطح مختلف است. شرکت در این آزمون و دریافت نمره قبولی از جمله دریافت شهروندی کانادا و مهاجرت به کبک الزامی است.

???? دریافت شهروندی کانادا با دکتر نجما توکلیان 

اخذ شهروندی کانادا برای ایرانیان کار آسانی نیست و در سال های اخیر کشور کانادا محدودیت‌هایی برای تابعیت متقاضیان وضع کرده است. برای اینکه درخواست شما توسط دولت فدرال کانادا مورد تایید قرار گیرد، باید پرونده خود را به وکلای مهاجرتی باسابقه بسپارید. دکتر نجما توکلیان با داشتن سال ها سابقه اخذ اقامت دائم کانادا، می توانند شهروندی این کشور را برای شما دریافت کنند.

از آنجا شرایط ارائه مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه هر سال تغییر می‌کند و دولت کانادا برای هر برنامه مهاجرتی مدارک خاصی را از متقاضیان می‌پذیرد، برای دریافت مشاوره در خصوص مدارک مورد نیاز برای اخذ تابعیت این کشور، با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان در تماس باشید و اطلاعات کامل را دریافت کنید. 

خلاصه مطالب

ارائه مدرک زبان برای شهروندی کانادا یکی از مهمترین دغدغه متقاضیانی است که اخذ تابعیت این کشور را دارند. در حال حاضر مدرک زبان  CLB، آیلتس و TEF  مورد قبول کشور کانادا است. اگر متقاضیان نمره حد نصاب ۷ یا ۹ را داشته باشند، شانس بیشتری برای دریافت شهروندی این کشور را دارند و به راحتی می‌توانند تابعیت خود را از این کشور دریافت کنند.

برای طی کردن راحت‌تر پروسه اخذ تابعیت کانادا می‌توانید از طریق موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان اقدام کنید. کارشناسان رسمی مهاجرت این موسسه به شما در دریافت اقامت دائم این کشور کمک خواهند کرد و پرونده شما در سریع‌ترین زمان به نتیجه خواهد رسید. برای اخذ مشاوره با شماره‌های درج شده در صفحه اصلی سامانه تماس بگیرید. 

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت نجما توکلیان و مدرک زبان برای شهروندی کانادا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.