ریجکتی ویزای کار کانادا

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

ریجکتی ویزای کار کانادا

۲ بازديد

???? ریجکتی ویزای کار کانادا به دلیل عدم شفافیت پرونده یا داشتن جاب آفر غیر واقعی، باعث به تعویق افتادن روند مهاجرت بسیاری از متقاضیان خواهد شد. اگر نامه کار شما به دلیل نقص پرونده ریجکت شده است، می‌توانید برای رفع این مشکل با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان در تماس باشید تا کارشناسان رسمی امور مهاجرتی کانادا مشکل شما را برطرف کنند.

توجه داشته باشید چنانچه پرونده شما یک بار ریجکت شده باشد و دوباره بخواهید درخواست خود را ارسال کنید، باید اطلاعاتی را که قبلاً قید نکرده‌اید به پرونده اضافه کنید تا افسر اداره مهاجرت متقاعد شود از تمام شرایط درخواست ویزای کانادا برخوردار هستید. ارسال درخواست دوباره با همان اطلاعات سابق تصمیم قبلی آفیسر را تغییر نمی‌دهد و درخواست ویزا ممکن است مجدداً ریجکت شود.

???? مهم‌ترین دلایل ریجکتی کار کانادا

ریجکتی ویزای کار کانادا باعث تعویق در روند درخواست متقاضیان برای مهاجرت خواهد شد. اگر اتباع خارجی بخواهند در کشور کانادا کار کنند، ابتدا باید تأییدیه پرونده مجوز کار را داشته باشند. دلایل زیادی برای ریجکت شدن درخواست فرد از طرف افسر اداره مهاجرت وجود دارد که در ادامه با آنها اشاره می‌کنیم.

ریجکتی به دلیل جاب آفر غیر واقعی

دلیل اصلی مردود شدن مجوز کاری مسائل مربوط به جاب آفر کانادا است. پیشنهاد شغلی شما باید معتبر باشد و شرایط کاری استاندارد را فراهم کند. همچنین توسط سند ارزیابی تأثیر بازار کار یا سایر اسناد پشتیبانی شود.

اداره مهاجرت اگر متقاعد نشده باشد که جاب آفر توسط یک شرکت کانادایی قانونی صادر نشده، ممکن است درخواست مجوز شما را ریجکت کند. این وضعیت در صورتی اتفاق می‌افتد که شرکت کانادایی هرگز به متقاضی پیشنهاد کار نداده است. در نتیجه جاب آفر تقلبی محسوب می‌شود و پرونده شما رد خواهد شد.


مهم‌ترین دلایل ریجکتی کار کانادا 


مردودی ویزای کار به دلیل عدم صلاحیت کاری

به جز مشاغلی که نیاز به صلاحیت کاری ندارند، هنگام درخواست مجوز جاب آفر، نیاز به اثبات تجربه کاری است، چرا که افسر کانادایی می‌خواهد اطمینان داشته باشد که شخص واجد شرایط احراز آن شغل است. اگر نامه کاری را که ارائه می‌کنید، همچنان افسر را متقاعد نکرده باشد، باید یک سری مدارک قابل اعتمادتر را برای پشتیبانی از اسناد دیگر فراهم کنید.

مردودی ویزا به دلیل عدم وابستگی به کشور محل اقامت

 درخواست مجوز کار با وابستگی ضعیف کشور مبدأ باعث مردودی پرونده می‌شود. در صورتی که وابستگی به کشور خود نداشته باشید و نتوانید اثبات کنید که پس از اتمام مجوز به کشور باز می‌گردید، در این صورت متقاعد کردن افسر اداره مهاجرت دشوار است.

زمانی که متقاضی مجوز کار با توجه به شرایط خود از جمله تاریخچه سفرهای گذشته وابستگی به کشور محل اقامت خود را اثبات نکند، احتمال اینکه بتواند ویزای خود را دریافت کند بسیار کم است.



مردودی ویزا به دلیل عدم وابستگی به کشور محل اقامت 


ریجکتی ویزای کار کانادا به دلیل عدم شفافیت

اداره مهاجرت تمام درخواست‌های مجوز کار را به دقت ارزیابی می‌کند و این کار مستلزم اطمینان از سازگار بودن همه اطلاعات و داده‌ها است. چنانچه پرونده مهاجرتی شما کامل و بدون مغایرت باشد، ویزا برای شما صادر می‌شود.

به طور مثال اگر شما یک سابقه کاری با دو موقعیت شغلی تمام وقت و تاریخ شروع و پایان یکسان داشته باشید، با توجه به این اختلاف مقامات اداره مهاجرت این تصور را دارند که در هیچ یک از این مشاغل فعالیت نداشته‌اید. بنابراین هرگونه عدم شفافیت باعث ریجکتی ویزای کار کانادا خواهد شد.

برای رفع ریجکتی ویزای کار کانادا کافی است با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان از طریق شماره شماره 015149632036 در تماس باشید.

رد شدن درخواست ویزای کار به دلیل تمکن مالی ناکافی

هزینه زندگی در کشور کانادا بسیار بالا است. اداره مهاجرت در صورتی می‌تواند درخواست مجوز کار شما را تأیید کند که مطمئن شود از عهده هزینه‌های این کشور برمی‌آیید، در این صورت افسر مهاجرتی ویزای شما را راحت‌تر صادر خواهد کرد.

ریجکتی ویزای کار کانادا به دلیل موارد خاص در پرونده

اگر درخواست مجوز کار خود را تحت یک برنامه خاصی ارسال نمایید، خطر ریجکتی ویزای کار بیشتر است. بسیاری از افراد برای داشتن مجوز کار با همسری که مجوز تحصیل دارد درخواست ویزا می‌کنند. اداره مهاجرت ازدواج شما را به دقت بررسی می‌کند تا از واقعی بودن آن اطمینان یابد. در این شرایط افسر سفارت در صورتی درخواست شما را می‌پذیرد که ثابت کنید ازدواج شما دارای اعتبار است.

???? جلوگیری از ریجکتی ویزای کار کانادا

برای کاهش احتمال ریجکتی ویزای کار کانادا، هنگام تکمیل پرونده مهاجرتی زمانی را برای توجه به جزئیات پرونده صرف کنید. تمام مدارک لازم را جمع آوری کنید و یک چک لیست از آنها تهیه نمایید. از سوی دیگر مطمئن شوید که جاب آفر و کارفرمای کانادایی واقعی هستند و در پروسه اخذ ویزا دچار مشکل نخواهید شد.

به‌علاوه دلایل قانع‌کننده برای بازگشت به کشور را به درستی بیان کنید. بهتر است برای اثبات آن به روابط خانوادگی، مالکیت دارایی، آینده شغلی و فعالیت‌های اجتماعی اشاره داشته باشید.


جلوگیری از ریجکتی ویزای کار کانادا | دکتر نجما توکلیان 


از اقدامات مهم برای جلوگیری از ریجکتی ویزای کار کانادا این است که پرونده قوی مهاجرتی تهیه کنید. شما باید فرم‌های لازم را برای دریافت ویزای کانادا با دقت پر کنید.

همچنین سعی کنید مدارک مربوط به سابقه کار را به طور کامل تهیه کنید که بعداً دچار مشکل نشوید. در کنار این موارد، باید به مواردی چون تمکن مالی مناسب که اثبات کننده سرمایه کافی برای پرداخت هزینه‌های زندگی در این کشور است، توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مدرک زبان برای شهروندی کانادا

???? رفع ریجکتی ویزای کار کانادا

زمان درخواست برای مجوز کار اگر بخشی از پرونده شما ابهام دارد، با وکلای مهاجرتی در تماس باشید. اگر درخواست شما یک بار رد شده، بهتر است قبل از ارائه درخواست مجدد حتماً با کارشناسان امور مهاجرت در ارتباط باشید تا نقایص پرونده به طور کامل رفع شود و فرم‌های درخواستی شما با جزئیات مورد بررسی قرار گیرد.

برای ارسال درخواست مجدد ویزای کار کانادا و رفع ریجکتی پرونده با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان در ارتباط باشید. وکلای مجرب این موسسه به شما کمک می‌کنند تا تمام موارد ناقص در پرونده شما به طور کامل برطرف شود و بتوانید ویزای خود را از سفارت کانادا دریافت کنید.

خلاصه مطالب

ریجکتی ویزای کار کانادا ممکن است به دلیل عدم دریافت پیشنهاد شغلی معتبر، عدم تمکن مالی مناسب و همچنین وجود موارد خاص در پرونده باشد. اگر پرونده شما یک بار رد شده، جهت ارسال درخواست مجدد حتماً با وکلای رسمی امور مهاجرتی مشورت کنید تا احتمال ریجکتی مجدد به حداقل برسد.

دکتر نجما توکلیان کارشناس امور مهاجرت و پناهندگی کانادا با تجربه بسیار در زمینه رفع نواقص پرونده‌های مهاجرتی به شما کمک خواهند کرد تا پروسه اخذ ویزای کار را به راحتی طی کنید و اقامت موقت و دائم این کشور را از طریق برنامه‌های مختلف مهاجرتی دریافت نمایید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.


منبع: سایت نجما توکلیان و ریجکتی ویزای کار کانادا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.