شرایط سنی ویزای کار کانادا

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

شرایط سنی ویزای کار کانادا

۵ بازديد

???? شرایط سنی ویزای کار کانادا براساس نوع برنامه‌های مهاجرتی این کشور تفاوت دارد. در برخی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا محدودیت سنی مشخصی وجود دارد. به همین دلیل استفاده از خدمات مؤسسات مهاجرتی بسیار می‌تواند به روند مهاجرت شما کمک کند. برای دریافت ویزای اقامت موقت و دائم کانادا با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان در تماس باشید.

اگرچه مهاجرت به کانادا محدودیت سنی خاصی ندارد و شما در هر سن و سالی می‌توانید برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید، اما طبیعتاً هر برنامه، شرایط سنی مناسب خود را دارد و فرد متقاضی باید با توجه به شرایط اعلام شده کشور کانادا اقدام کند. مثلاً فردی که بیشتر از ۴۰ یا ۵۰ سال داشته باشد، بهتر است از طریق ویزای تحصیلی اقدام نکند.

???? محدوده سنی برای مهاجرت به کانادا

شرایط سنی ویزای کار کانادا بر اساس هر برنامه مهاجرتی متفاوت است. در حال حاضر هیچ محدودیت سنی خاصی اخذ اقامت این کشور وجود ندارد. در اکثر برنامه‌های مهاجرتی به کانادا متقاضی از سن ۱۰ سالگی تا محدوده سن ۲۵ تا ۳۵ سال که معمولاً حداکثر امتیاز را برای مهاجرت کاری دریافت می‌کند، می‌تواند برای اخذ ویزای کاری اقدام کند.

البته به این معنی نیست که دیگر متقاضیان شانسی برای مهاجرت نداشته باشند. داشتن تجربه کاری، مهارت زبان بالا و تحصیلات عالی می‌تواند به راحتی هرگونه امتیاز مربوط به سن مهاجرت کاری را جبران کند و فرد بتواند برای دریافت ویزا اقدام نماید.

???? شرایط سنی ویزای کار کانادا چیست؟

متقاضیان ویزای کار کانادا از راه‌های مختلفی می‌توانند برای این نوع ویزا درخواست دهند. بحث حداقل و حداکثر شرایط سنی در این نوع ویزا بیشتر از ویزای تحصیلی اهمیت دارد. به عنوان متقاضی حتماً باید در ارتباط با سن مناسب برای مهاجرت کاری اطلاعات لازم را به دست آورید. در حالت کلی ویزای کار کانادا از دو طریق در اختیار شما قرار می‌گیرد:


شرایط سنی ویزای کار کانادا چیست؟ | دکتر نجما توکلیان  


دریافت جاب آفر از کارفرمای کانادایی

دعوت نامه شغلی که یک روش گرفتن اقامت کاری کانادا است، شرایط خاصی دارد. یکی از این شرایط دریافت جاب آفر کانادا، برخورداری از شرط سنی معینی است. برای استفاده از جاب آفر حداقل سن ۱۸ سال لازم است، اما حداکثر سن برای این مجوز تعریف نشده است.

البته کسانی که بخواهند از طریق برنامه تجربه بین المللی کانادا درخواست بدهند، باید حداکثر شرایط سنی را در نظر بگیرند. معمولاً برای کار از این طریق متقاضیان باید بین 18 تا 35 سال سن داشته باشند.

برای اخذ ویزای کاری کانادا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی کانادا از طریق شماره تماس 015149632036 در ارتباط باشید.

برنامه نیروی کار ماهر فدرال FSWP

در این روش کانادا برای جذب نیروهای متخصص از طریق برنامه اسکیل ورکر که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سیستم آنلاین است، اقدام به جذب نیرو می‌کند. براین اساس ابتدا سن افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد و طبق معیارهای مختلفی امتیازدهی می‌شود. برای اخذ ویزا از طریق این برنامه، حداقل امتیاز ۶۷ امتیاز و ۱۰۰ امتیاز ضروری است. پس از کسب این امتیاز و تأیید سن نیز وارد بخش امتیازبندی خواهید شد.

???? شرایط مهاجرت به کانادا بعد از ۴۰ سالگی

شرایط سنی ویزای کار کانادا برای افراد بالای ۴۰ سال متفاوت است. سالانه صدها نفر از اتباع خارجی در سنین ۴۰ سال به بالا برای برنامه‌های مهاجرتی مختلف کانادا اقدام می‌کنند. گزینه‌هایی برای اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای کار برای افراد بالای 40 سال وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: ویزای کار کانادا چند ساله است؟

ویزای اکسپرس اینتری Express Entry

از محبوب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی کانادا،  ویزای اکسپرس اینتری است که شما می‌توانید طی ۶ ماه اقامت دائم را دریافت کنید. در جریان این برنامه کشور کانادا از سه طریق نیروهای مورد نظر خود را جذب می‌کند:

یکی از ملاک‌های جذب افراد در سیستم امتیاز بندی بحث سن است و اگر متقاضی از طریق اسکیل ورکر اقدام کند، بسته به شغلی که برای آن درخواست می‌دهد ممکن است با در کنار سایر شرایط بتواند تا ۴۶ سالگی ویزای خود را دریافت کند.

ویزای اسکیل ورکر 

در موارد استثنا از طریق اسکیل ورکر یا کسب حداقل ۶۷ امتیاز در کنار شرایط دیگر مانند داشتن مدرک تحصیلی معتبر و مدرک زبان تا ۵۰ سالگی برای کار کانادا درخواست بدهید.

برنامه‌های استانی

برنامه‌های بیشماری در استان‌ها و مناطق کانادا ارائه می‌شود. هر PNP معیارهای خاص خود را دارد. بسیاری از برنامه‌های استانی برای درخواست نامزدی نیاز به اتصال به استان دارند. برای دریافت ویزا از طریق این برنامه شما باید حتماً نامزدی این برنامه را دریافت کنید و سپس برای دریافت اقامت دائم به دولت فدرال درخواست دهید.


شرایط مهاجرت به کانادا بعد از ۴۰ سالگی 

ویزای کسب‌ و کار کانادا

اگر تجربه مالکیت کسب‌وکار یا مدیریت دارید، ساده‌ترین راه برای مهاجرت به کانادا از طریق مهاجرت تجاری فدرال یا استانی است. دولت فدرال برای افرادی که قصد دارند در کانادا اشتغال داشته باشند یا کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنند، این نوع برنامه‌های مهاجرتی را ارائه کرده است. جهت کسب اطلاع از شرایط اخذ ویزا کار کانادا از طریق این روش با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان در تماس باشید. 

حمایت مالی خانواده برای ورود به کانادا

اگر عضوی از خانواده شما واجد شرایط اقامت دائم یا شهروندی کانادا داشته باشد، حمایت مالی خانواده ساده‌ترین راه برای مهاجرت بالای ۴۰ سال است. کانادا هر ساله چندین برنامه مهاجرتی را به شهروندان خود ارائه می‌کند تا اعضای خانواده خود را به این کشور بیاورند. 

خلاصه مطالب

شرایط سنی ویزای کار کانادا بر حسب نوع برنامه مهاجرتی متفاوت است. متقاضیانی که قصد دارند از طریق پیشنهاد کار یا جاب آفر وارد خاک کانادا شوند، باید بین ۱۸ تا ۳۵ سال سن داشته باشند. اما افرادی که بالای ۴۰ سال دارند، معمولاً شانس بسیار کمی برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق مهاجرت کاری خواهند داشت. در برنامه اسکیل ورکر یا نیروی کار ماهر کانادا نیز ابتدا سن افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر اساس معیارهای مشخص امتیازدهی می‌شود.

در این برنامه کسب حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز لازم خواهد بود. با توجه به اینکه برنامه‌های مهاجرتی کانادا شرایط متفاوتی دارد، قبل از اقدام برای اخذ ویزا حتماً باید اطلاعات لازم را در این خصوص به‌دست آورید. برای دریافت ویزای کار کانادا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی و پناهندگی کانادا تماس بگیرید. 

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت نجما توکلیان و شرایط سنی ویزای کار کانادا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.