بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

۵ بازديد

???? اگر بخواهیم به بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان جهت کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری اشاره کنیم، کشور کانادا به دلیل ثبات اقتصادی، کیفیت زندگی بالا به عنوان مقصد نخست متقاضیان شناخته می‌شود و هر ساله شمار زیادی از افراد برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام می‌کنند. برای دریافت انواع ویزای کانادا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان، وکیل و کارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی کانادا تماس بگیرید.

کشورهای آمریکا، استرالیا، آلمان و امارات نیز با ارائه فرصت‌های کاری و تحصیلی ویژه در جذب نیروهای متخصص و سرمایه‌گذاران گزینه مناسبی برای مهاجرت ایرانیان هستند. گرچه شرایط تحصیل و کار در هر یک از کشورهای پیشرفته دنیا متفاوت است و افراد باید شرایط خاصی برای اخذ اقامت موقت یا دائم داشته باشند، اما مزایای مختلف و فرصت‌های فراوان کاری و سرمایه‌گذاری در این کشورها باعث شده هر ساله ایرانیان زیادی برای اقامت و دریافت ویزا درخواست دهند. اما به دلیل شرایط متفاوت هر یک از کشورها، قبل از هر اقدامی، حتما اطلاعات لازم را در مورد کشور مقصد به دست آورید. 

???? بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان کجاست؟

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان کشوری است که دارای بیشترین میزان ثبات اقتصادی باشد. در سال‌های اخیر بسیاری از ایرانیان به دلیل تورم و گرانی، به دنبال فرصت شغلی و همچنین سرمایه‌گذاری در کشورهای دارای امکانات رفاهی بیشتر هستند. از دیگر فاکتورهایی که باعث مهاجرت ایرانیان می‌شود، سطح کیفیت بالای زندگی در سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

بسیاری به دنبال اخذ اقامت از طریق ویزای تحصیلی، کاری، توریستی و ویزای سرمایه‌گذاری در این کشورها هستند. برای آشانیی بیشتر، در ادامه به بهترین کشورهایی که ایرانیان می‌توانند برای مهاجرت انتخاب کنند اشاره خواهیم کرد.

کانادا

کانادا به عنوان اولین و بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان است. این کشور به دلیل اقتصاد بسیار قوی، مناظر و منابع طبیعی، کیفیت زندگی بالا، جامعه چندفرهنگی، فرصت‌های بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری در اختیار ایرانیان قرار می‌دهند.

برای مهاجرت به کانادا باید شرایطی مانند مهارت زبان، شرایط سنی، سابقه کاری و مدرک تحصیلی داشته باشید. برنامه‌های مهاجرتی مانند اکسپرس اینتری و برنامه‌های نامزدی استانی یا روش‌های سرمایه‌گذاری روند مهاجرت به این کشور را برای نیروهای متخصص و کارآفرین و اعضای خانواده آنها راحت‌تر کرده است.

برای اخذ انواع ویزای کانادا با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان تماس بگیرید. از طریق این موسسه شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، ویزای خود را دریافت کنید.

استرالیا

اقتصاد بسیار پایدار، وجود تعادل بین زندگی و کار، کشور استرالیا را به مقصد جذابی برای مهاجران ایرانی تبدیل کرده است. جامعه چند فرهنگی استرالیا برای تنوع بسیار ارزش قائل است و به مهاجران امکان دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی، فرصت‌های شغلی در سطح جهانی در صنایع مختلف ارائه می‌کند.

برای مهاجرت به این کشور شرایطی مانند مهارت زبان، سن، تجربه کاری، گواهی سلامت و سوابق تحصیلی ضروری است. متقاضیان ممکن است بر اساس اهداف مهاجرتی و شرایط خود برنامه‌های متفاوتی را برای اخذ اقامت در این کشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: شرایط و مدارک لازم انواع ویزای کانادا

آلمان

کشور آلمان به عنوان پایگاه اقتصادی اروپا، دسترسی مهاجران را به اقتصاد پر رونق و آموزش در سطح جهانی تسهیل کرده است. توجه این کشور به رفاه اجتماعی باعث شده که هر ساله نیروهای متخصص و کارگران ماهر، کارآفرینان، دانشجویان و سرمایه‌گذاران در سراسر جهان برای دریافت اقامت اقدام کنند.

برای مهاجرت به آلمان شما حتماً باید مدرک زبان آلمانی داشته باشید. به‌علاوه ارائه مدارک تحصیلی، داشتن تخصص، سابقه کار و تمکن مالی برای اخذ اقامت بسیار اهمیت دارد. از مهم‌ترین فرصت‌ها برای مهاجرت به این کشور، کارت شانس آلمان است که از طریق آن می‌توانید ویزای جستجوی کار در آلمان را بگیرید و یک سال در این کشور اقامت داشته باشید تا شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.


بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان کجاست؟ 


آمریکا

ایالات متحده آمریکا سال‌هاست که به امید رفاه و آزادی، فرصت‌های بی‌نظیر رشد و آموزش را برای افراد در دانشگاه‌های مختلف و فرصت‌های عالی برای کار فراهم کرده است. مهاجرت به این کشور کار اصلاً آسانی نیست، اما هنوز هم برای کارآفرینان و دانشجویان این امکان وجود دارد تا بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند.

سیستم مهاجرتی آمریکا بسیار پیچیده است و تمرکز خاصی بر روی مدرک تحصیلی، سوابق کاری، تمکن مالی و مهارت زبانی مهاجران دارد. چنانچه شرایط ایده‌آلی برای اقامت در این کشور داشته باشید، می‌توانید به آمریکا مهاجرت کنید.

امارات متحده عربی

امارات به خاطر امکانات رفاهی ویژه و عدم دریافت مالیات و همچنین سبک زندگی مدرن، مهاجران زیادی را جذب کرده است. به همین دلیل این کشور به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر بسیاری از متقاضیان توانسته‌اند از طریق روش‌های سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت اقامت دائم امارات را دریافت کنند؛ اما برای استفاده از فرصت‌های مهاجرتی امارات، باید تخصص، مهارت کافی و سرمایه لازم را داشته باشید.

???? بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان

ایرانیانی که به دنبال فرصت‌های شغلی در خارج از کشور هستند، می‌توانند مقاصد زیر را به عنوان بهترین کشور برای کار انتخاب کنند:

1- کانادا

2- آمریکا

3- استرالیا

4- نروژ

5- اسلواکی

6- کشورهای خلیج فارس

???? بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای مهاجرت ایرانیان، اخذ ویزای تحصیلی است. از این طریق افراد می‌توانند پس از اتمام دوران تحصیل، جهت دریافت اقامت دائم اقدام نمایند. بهترین کشور برای ایرانیان جهت تحصیل، کشور کانادا و ایالات متحده آمریکا هستند.

در سال‌های اخیر نیز کشور انگلیس، آلمان، استرالیا و انگلیس با ارائه تسهیلات مختلف به دانشجویان ایرانی زمینه را برای ادامه تحصیل این افراد و اخذ اقامت دائم فراهم کرده‌اند.


بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان 


???? بهترین کشور برای سرمایه‌گذاری

بهترین کشور برای متقاضیانی که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارند عبارتند از:

1- ایالات متحده امریکا

2- کانادا

3- استرالیا

4- قبرس

5- اسپانیا

6- نیوزلند

7- پرتغال

???? بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان مسلمان

به دلیل فعالیت‌های تروریستی و تبعیض نژادی در سراسر جهان، برخی از کشورها از پذیرش مسلمانان امتناع می‌کنند. همین موضوع باعث شده که روند مهاجرت مسلمانان به دیگر کشورها سخت شود. اما بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان مسلمان، کشور کانادا، استرالیا، انگلیس، آمریکا، ترکیه، یونان، نیوزلند، مالزی، امارات، اسپانیا و ... هستند.

???? مهاجرت به کانادا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان

کانادا با داشتن امکانات رفاهی بسیار مناسب مقصد مهاجرتی بسیاری از ایرانیان برای اخذ اقامت دائم و موقت است و به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان شناخته می‌شود. هر ساله تعداد زیادی از افراد با اهداف تحصیلی، شغلی، کاری و سرمایه‌گذاری وارد خاک این کشور می‌شوند.


مهاجرت به کانادا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان 


برای طی کردن پروسه اخذ ویزا در این کشور باید حتماً از طریق مؤسسات مهاجرتی معتبر اقدام کنید. دکتر نجما توکلیان، کارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی کانادا، با داشتن سال‌ها سابقه و تجربه در امور مهاجرتی ایرانیان به کانادا و داشتن چندین پرونده موفق مهاجرتی، مرجعی مطمئن برای اخذ اقامت شماست.

برای اطلاع از نحوه دریافت اقامت در کانادا از طریق روش‌های مختلف بر روی شماره تماس 015149632036 کلیک کنید.

خلاصه مطالب

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان کشورهای کانادا، آمریکا، آلمان و ... مهاجرت هستند و در سال‌های اخیر متقاضیان زیادی توانسته‌اند از طریق تحصیل، کار و سرمایه‌گذاری اقامت این کشورها را دریافت کنند. اولین کشور محبوب برای اخذ اقامت موقت و دائم ایرانیان، کشور کانادا است.

این کشور با داشتن ثبات اقتصادی بالا، سطح رفاه اجتماعی مناسب هر ساله مهاجران زیادی را به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید از طریق برنامه‌های استانی، تحصیل، کار و سرمایه‌گذاری اقامت این کشور را دریافت نمایید. برای انجام امور مهاجرتی و دریافت ویزای کانادا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان تماس بگیرید و از شرایط و پروسه اخذ ویزا در این کشور مطلع شوید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت نجما توکلیان و بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.