شرایط اخذ ویزا کانادا برای سالمندان

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

شرایط اخذ ویزا کانادا برای سالمندان

۳ بازديد

???? شرایط اخذ ویزا کانادا برای سالمندان بسیار پیچیده است و افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا در سن بالا را دارند، باید جوانب منفی و مثبت این نوع مهاجرت را به دقت ارزیابی کنند. چنانچه در این خصوص نیاز به دریافت مشاوره دارید، کارشناسان امور مهاجرت موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان می‌توانند شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برای اقامت در کانادا در سنین بالا قبل از مهاجرت باید به عواملی مانند سیستم مراقبتی، بهداشتی و درمانی، بازار کار، هزینه‌های زندگی، مسکن، حمایت‌های اجتماعی، سیاست‌های مهاجرت و برنامه‌ریزی‌های مالی خود توجه داشته باشید. چنانچه به این موارد توجه نکنید، ممکن است بعداً دچار مشکلات متعددی شوید.

???? آیا مهاجرت به کانادا برای سالمندان امکان پذیر است؟

شرایط اخذ ویزا کار برای سالمندان کمی پیچیده‌تر از سایر پرونده‌های مهاجرتی است. مؤلفه سن در مهاجرت به کانادا تأثیر زیادی دارد. برای بعضی برنامه‌های مهاجرتی، حداکثر سن مجاز جهت درخواست برای این برنامه‌ها تعیین می‌شود و برای برخی برنامه‌ها نیز سن می‌تواند میزان امتیاز دریافتی شما را تحت تأثیر قرار دهد.

حداکثر سن جهت اقامت موقت یا دائم در کانادا به فاکتورهای متعددی چون نوع برنامه مهاجرتی ارائه شده، شغل مورد درخواست و تحصیلات فرد متقاضی و وضعیت خانوادگی فرد بستگی دارد. در مجموع با بالا رفتن سن، فرصت‌های شغلی و شرایط دریافت اقامت در کانادا کاهش می‌یابد. با این حال، هنوز هم برای افراد با سن بالا، برخی برنامه‌های مهاجرتی ارائه شده که به این افراد اجازه می‌دهد به کشور کانادا مهاجرت کنند.

???? مهم‌ترین شرایط اخذ ویزا کانادا برای سالمندان

 برای مهاجرت به کانادا در سنین بالا ابتدا باید برنامه‌های مهاجرتی مناسب را انتخاب کنید. به‌علاوه پس از بررسی شرایط، مدارک مورد نیاز را جمع آوری نمایید.

از مهم‌ترین شرایط ویزای کانادا برای سالمندان انجام برخی از آزمایش‌ها است. پس از آن باید درخواست خود را دولت کانادا ارسال کنید و منتظر تأییدیه و دریافت پاسخ باشید. در صورت تأیید باید مراحل پرداخت هزینه‌های مهاجرت و دریافت ویزا را طی کنید. پس از ورود به خاک کانادا نیز باید به شرایط مهاجرتی و تعهدات خود پایبند باشید و اثبات کنید که از عهده هزینه‌های خود برمی‌آیید.


مهم‌ترین شرایط اخذ ویزا کانادا برای سالمندان 


???? انواع برنامه‌های مهاجرتی کانادا برای سالمندان

جهت مهاجرت به کانادا در سنین بالا و اخذ اقامت این کشور برنامه‌های مهاجرتی زیر ارائه شده است:

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق خانواده: افرادی که خانواده‌ آنها در کانادا اقامت دارند، این امکان را دارند از طریق این برنامه جهت مهاجرت به این کشور استفاده کنند.

ویزای سرمایه‌گذاری: افرادی که مایل به سرمایه‌گذاری در کانادا هستند، می‌توانند از طریق برنامه سرمایه گذاری جهت مهاجرت به کانادا در سالمندی اقدام کنند.

مهاجرت کاری: افرادی که توانایی کار در کشور کانادا را دارند و یا از طریق یک شرکت کانادایی فعالیت دارند،، می‌توانند به کشور کانادا مهاجرت کنند.

مهاجرت تحصیلی به کانادا: آن دسته از متقاضیانی که تحصیلات بالایی دارند و قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا را دارند، این امکان را دارند به دانشگاه‌های مختلف تقاضا دهند. اما احتمال قبولی این افراد بسیار کمتر از دیگر متقاضیان است.

از آنجا که شرایط اخذ ویزا کانادا برای سالمندان با چالش‌های زیادی همراه است، برای کاهش احتمال ریجکتی پرونده، با شماره 015149632036 تماس بگیرید تا کارشناسان رسمی امور مهاجرت موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان مراحل اخذ ویزا را برای شما انجام دهند.

???? مراحل اخذ ویزا کانادا برای سالمندان

افرادی که واجد شرایط اخذ ویزای کانادا برای سالمندان هستند، باید مراحل زیر را طی کنند:

برای پر کردن فرم‌های مرود نظر ابتدا باید شرایط دریافت ویزا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه معیارهای لازم را برآورده می‌کنید.

در صورت نیاز باید یک مدرک زبان برای اثبات مهارت‌های خود در زبان فرانسه و انگلیسی ارائه کنید. داشتن مدرک زبان برای افراد بالای 60 سال در برخی از برنامه‌ها الزامی نیست.

در ادامه مراحل درخواست ارائه مدارک مورد نیاز از جمله گذرنامه، شناسنامه، گواهی ازدواج و صورتحساب‌های مالی الزامی است. بحث تمکن مالی یکی از مواردی است که برای سفارت کانادا بسیار اهمیت دارد. شما باید مدارک خود را برای دولت کانادا ارسال کنید و منتظر باشید تا درخواست شما ارزیابی شود.

توجه داشته باشید که زمان بررسی پرونده‌ها متفاوت است و ممکن است ماه‌ها به طول بینجامد. پس از بررسی و ارزیابی پرونده، باید تحت معاینات پزشکی قرار بگیرید و اگر پرونده شما هیچ نقصی نداشته باشد با درخواست شما موافقت می‌شود . تأییدیه پذیرش از دولت کانادا را دریافت خواهید کرد.


مراحل اخذ ویزا کانادا برای سالمندان | دکتر نجما توکلیان  


???? تمکن مالی جهت اخذ ویزا کانادا برای سالمندان

میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای کانادا برای سالمندان بر اساس برنامه مهاجرتی و شرایط فردی متقاضی متفاوت است. برای برنامه‌های سرمایه‌گذاری حداقل سرمایه مورد نیاز حدود ۲۰۰ هزار دلار کانادا است. میزان تمکن مالی برای مهاجرت تحصیلی بسته به نوع دانشگاه و شهر محل اقامت تعیین می‌شود.

برای اخذ ویزای کاری و یا اخذ اقامت از طریق ویزای اسکیل ورکر، چنانچه قصد اقامت در این کشور به همراه خانواده را دارید، باید تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های همسر و فرزندان را نیز در نظر بگیرید. در مجموع برای مهاجرت به کشور کانادا در سن بالا باید حتماً به مسائل مالی توجه داشته باشید تا بعداً در پرداخت هزینه‌ها برای شما مشکلی به وجود نیاید.

چنانچه واجد شرایط اخذ ویزا کانادا برای سالمندان هستید، می‌توانید مراحل ارسال درخواست خود را از طریق موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان انجام دهید.

خلاصه مطالب

شرایط اخذ ویزای کانادا برای سالمندان کمی پیچیده است. افرادی که قصد دارند در سنین بالا به این کشور مهاجرت کنند، باید مدارک زبان، مدرک تمکن مالی و دیگر اسناد مرتبط را برای سفارت کانادا ارسال کنند .دولت فدرال کانادا پس از بررسی و ارزیابی‌های اولیه چنانچه با درخواست شما موافقت کند، ویزای اقامت موقت یا دائم را برای شما صادر خواهد کرد.

با توجه به اینکه اخذ ویزای کانادا برای سالمندان ماه‌ها به طول می‌انجامد و پیچیدگی‌های خاصی دارد، توصیه می‌کنیم روند ثبت درخواست خود را از طریق موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی کانادا پیش ببرید تا مراحل اقامت شما با موفقیت انجام شود. برای دریافت مشاوره با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت نجما توکلیان و شرایط اخذ ویزا کانادا برای سالمندان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.