انواع ویزای کاری کانادا

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

انواع ویزای کاری کانادا

۴ بازديد

???? انواع ویزای کاری کانادا در قالب برنامه‌های مختلف استانی و دولت فدارال توسط دولت کانادا به متقاضیان ارائه می‌شود. برای دریافت این نوع ویزا با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان تماس باشید. در این موسسه تمام مراحل دریافت ویزای کاری با توجه به شرایط پرونده شما انجام خواهد شد.

کشور کانادا در سال‌های اخیر از طریق برنامه‌هایی چون برنامه اسکیل ورکر، راه‌اندازی کسب‌و‌کار و ویزای استارت‌آپ و سرمایه‌گذاری شرایط مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت را تسهیل کرده است. شما با اخذ ویزای کار می‌توانید به صورت موقت در این کشور حضور داشته باشید و پس از مدتی اقامت دائم خود را دریافت کنید.

???? انواع ویزای کاری کانادا کدامند؟

انواع ویزای کاری کانادا در قالب برنامه‌های مختلفی به افراد اعطا می‌شود. شما برای کار در کانادا باید اقامت موقت و دائم این کشور را داشته باشید. در این کشور هر کدام از انواع ویزای کاری با هدف خاصی صادر می‌شوند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

???? دریافت اقامت کانادا از طریق ویزای کاری

ویزای اقامت دائم کانادا برای افرادی صادر می‌شود که قصد دارند به صورت دائمی در این کشور بمانند .در صورت دریافت این ویزا شما می‌توانید به هر استانی از کشور کانادا مهاجرت کرده و در آنجا به زندگی کار و تحصیل بپردازید. صدور برخی از انواع ویزای اقامت دائم مشروط به زندگی در استان خاصی است و مدت زمان بررسی و صدور این ویزاها طولانی خواهد بود. در ادامه به انواع ویزای کاری کانادا اشاره می‌کنیم.


انواع ویزای کاری کانادا کدامند؟ 


???? ویزای کانادا از طریق اسکیل ورکر

برنامه اسکیل ورکر یکی از سه برنامه زیر گروه اکسپرس اینتری است که برای افراد خارجی متخصص طراحی شده و مبتنی بر سیستم امتیازبندی است. برای اسکیل ورکر در دو زیر گروه استانی و فدرال امکان پذیر است. پس یک سال و نیم وقفه در صدور این ویزا دولت کانادا مجدداً از تاریخ ۶ جولای ۲۰۲۲ قرعه کشی را در سه زیر گروه آغاز کرده است.

???? ویزای کانادا از طریق تجربه کانادایی

تجربه کانادایی که از زیر گروه‌های اکسپرس اینتری است که متقاضیان با سابقه حداقل یک سال تجربه کار می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند. افرادی که از طریق ویزای تحصیلی وارد کانادا شده و پس از فارغ‌التحصیلی، یک سال در کانادا کار کنند.

همچنین افرادی که از ابتدا با ویزای کار وارد کانادا شده و تجربه یک سال کار در این کشور به جز استان کبک را داشته باشند، می‌توانند برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند. کانادا در هریک از استان‌ها برنامه‌های مهاجرتی مختلفی دارد و هر شهر و استان از طریق این برنامه‌ها برای جذب مهاجران اقدام می‌کنند.

???? ویزای کار از طریق تجربه کبکی

برنامه تجربه کبک مختص فارغ‌التحصیلان خارجی کبک یا کارگران خارجی موقت در این استان است. متقاضیان می‌توانند در مدت زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست، اقامت دائم کانادا را به دست آورند.

???? ویزای سرمایه‌گذاری کانادا

دولت فدرال و دولت استانی کانادا برای جذب افراد سرمایه‌گذار و کمک به توسعه اقتصادی برنامه‌های سرمایه‌گذاری متعددی را ارائه می‌کند و افراد از طریق آن می‌توانند اقامت دائم را دریافت کنند. در برنامه‌های سرمایه‌گذاری داشتن سرمایه کافی برای راه‌اندازی خرید یک کسب‌وکار ضروری است.


ویزای سرمایه‌گذاری کانادا | دکتر نجما توکلیان 


???? ویزای استارتاپ کشور کانادا

ویزای استارتاپی برای کارآفرین‌های خارجی است که قصد دارند یک کسب‌وکار در این کشور راه‌اندازی کنند. این کسب‌وکار باید نوآورانه باشد و پس از دریافت نامه حمایتی از سازمان‌های مورد تأیید می‌توانید برای خود و اعضای خانواده اقامت دریافت کنید.

برای دریافت انواع ویزای کاری کانادا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان از طریق شماره شماره 015149632036 در تماس باشید.

???? ویزای کاری از طریق کارآفرینی

هر یک از استان‌های کانادا از طریق برنامه کارآفرینی شرایط اخذ اقامت دائم را برای صاحبان مشاغل و مدیران ارشد کسب‌وکارها فراهم می‌کنند. متقاضیان می‌توانند از طریق راه‌اندازی کسب‌وکار برای دریافت این ویزا اقدام کنند.

???? ویزای کانادا با مدرک فنی حرفه‌ای

یکی دیگر از زیر گروه‌های اکسپرس اینتری، ویزای کاری با مدرک فنی حرفه‌ای است. این برنامه برای جذب افراد خارجی که در مشاغل فنی حرفه‌ای مورد نیاز کانادا سابقه کار داشته باشند طراحی شده است. برنامه مشاغل فنی حرفه‌ای بر اساس امتیازبندی است و برای وارد شدن در قرعه‌کشی باید حتماً امتیاز لازم را داشته باشید.

???? ویزای کار خوداشتغالی

برنامه خوداشتغالی برای هنرمندان و ورزشکارانی که دارای تجربه کار مرتبط باشند. از طریق این نوع ویزای کاری، امکان دریافت اقامت دائم کانادا برای این افراد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: حداقل حقوق در کانادا

???? ویزای کانادا از طریق جاب آفر

ویزای کانادا یا ورک‌پرمیت انواع مختلفی دارد. اخذ ویزای کار در برخی از زیر گروه‌ها نیازمند داشتن جاب آفر است و در برخی از زیر گروه‌ها دریافت این ویزا بدون داشتن پیشنهاد شغلی امکان‌پذیر است.

در حال حاضر بررسی پرونده‌های ویزای کاری کانادا کمی طولانی‌تر از قبل شده است. از این رو می‌توانید از طریق موسسه مهاجرتی نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی و پناهندگی کانادا برای دریافت انواع ویزای کاری کانادا اقدام کنید.

کارشناسان مهاجرتی این موسسه ابتدا پرونده شما را بررسی می‌کنند و چنانچه شرایط لازم از جمله مدرک تحصیلی، مدرک زبان  شرایط سنی تعیین شده برای اخذ این ویزا را داشته باشید، کلیه مراحل اخذ ویزا را برای شما انجام خواهند داد.


ویزای کانادا از طریق جاب آفر 


خلاصه مطالب

انواع ویزای کاری کانادا شامل ویزای اقامت موقت و ویزای اقامت دائم است و متقاضیان از راه‌های مختلفی می‌توانند پس از چند سال شهروندی این کشور را به دست آورند. برای دریافت ویزای اقامت دائم کانادا، می‌توانید از طریق برنامه‌های استانی و دولت فدرال یا ویزای سرمایه‌گذاری و کسب و کار اقدام کنید.

اگر بخواهید از طریق جاب آفر برای اقامت در کانادا درخواست دهید، باید حتماً از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی داشته باشید. با توجه به اینکه اعتبار این ویزا پس از دو سال منتقضی می‌شود، باید برای تمدید آن اقدام کنید. در سال‌های اخیر فرایند ارائه ویزا به ایرانیان کمی طولانی شده است. از این رو بهتر است پرونده مهاجرتی خود را از طریق مؤسسات مهاجرتی پیش ببرید. برای دریافت انواع ویزای کاری کانادا با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان با داشتن سال‌ها سابقه در زمینه امور مهاجرتی اقدام کنید. کارشناسان مهاجرتی این موسسه کمک می‌کنند تا ویزای خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت نجما توکلیان و انواع ویزای کاری کانادا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.