هزینه ویزای کار کانادا

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

هزینه ویزای کار کانادا

۳ بازديد

???? پرداخت هزینه ویزای کار کانادا برای متقاضیانی که قصد دریافت این نوع ویزا و پیشبرد پرونده مهاجرتی خود را دارند، الزامی است. هزینه دریافت ویزا و موارد دیگر هر ساله تغییر می‌کند و ممکن است با توجه به شرایطی که سفارت کانادا اعلام می‌کند، متقاضیان مجبور باشند هزینه بیشتری را پرداخت کنند. برای اطلاع در مورد کلیه هزینه‌های ویزای کار کانادا با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان تماس بگیرید.

کانادا از جمله مهاجرپذیرترین کشورهایی است که امکان اقامت متقاضیان به این کشور را از طریق تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری و ... فراهم کرده است. از بهترین راه‌ها برای اقامت دائم و دریافت پاسپورت کانادایی، مهاجرت کاری است. دولت کانادا به اتباع کشورهای مختلف با توجه به نیاز ایالت‌ها و شهرهای این کشور به نیروی کار متخصص تحت برنامه‌های ایالتی و دولتی، ویزای کار به افراد اعطا می‌کند.

???? هزینه ویزای کار کانادا شامل چه مواردی است؟

متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، باید مبالغی را به عنوان هزینه ویزای کار کانادا و پیشبرد برنامه مهاجرتی خود بپردازند. این هزینه‌ها شامل موارد زیر است:

1- هزینه بررسی درخواست ویزا

2- هزینه دریافت مجوز کار نامحدود در کشور کانادا

3- هزینه انگشت‌نگاری

لازم به ذکر است که مبلغ ویزای کار کانادا و موارد دیگر هر ساله تغییراتی خواهد داشت. به این معنی که ممکن است با توجه به شرایط این کشور برای بررسی پرونده مهاجرین، هزینه‌های مربوط به اخذ ویزا، بررسی درخواست و انگشت نگاری افزایش یابد.

توجه داشته باشید که هزینه ویزای کاری کانادا به متقاضیان برگشت داده نمی‌شود، اما هزینه مجوز کار نامحدود در صورت درخواست ریفاند خواهد شد.


هزینه ویزای کار کانادا شامل چه مواردی است؟ 


???? لیست هزینه ویزای کار کانادا

شما به عنوان متقاضی دریافت اقامت کانادا، زمانی می‌توانید برای پرداخت مبالغ مربوط به اخذ ویزای کاری اقدام کنید که دارای شرایط زیر باشید:

1- به عنوان فرد متقاضی باید یک آدرس ایمیل معتبر داشته باشید.

2- برای پرداخت هزینه ویزای کاری و دیگر هزینه‌های جانبی دارای یکی از کارت‌های اعتباری از جمله مستر کارت، ویزا کارت، آمریکن اکسپرس باشید.

3- یک کارت بدهی صادر شده در کانادا از BMO, Scotia Bank, RBC یا کارت ثبت‌شده در خدمات بانکی آنلاین داشته باشید. کارت‌های اعتباری که به عنوان کارت بدهی استفاده می‌شوند مانند ویزا دبیت، قابل قبول نخواهند بود.

با برخورداری از این شرایط پرونده شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در ادامه لیست هزینه ویزای کار کانادا و سایر هزینه‌هایی که متقاضیان برای دریافت ویزا ملزم به پرداخت آن هستند را ارائه کرده‌ایم.

 

توجه داشته باشید هنگام ارائه کلیه مدارک فیش‌های پرداختی را نیز باید ارائه کنید تا پرونده شما مورد بررسی قرار گیرد. به علاوه تمام هزینه‌های مذکور، هزینه‌های قانونی و دولتی در روند دریافت ویزای کار کانادا هستند و ممکن است قبل از اینکه هزینه‌های اعلام شده را پرداخت کنید، برای دریافت جاب آفر نیز مبلغی را پرداخت کرده باشید. باید اشاره کنیم که در حال حاضر نام هزینه جاب آفر کانادا به صورت قانونی دارای مبلغ مشخصی نیست و کارفرمایان برای ارائه پیشنهاد کار باید با نیروی کار در ارتباط باشند.  


لیست هزینه ویزای کار کانادا | دکتر نجما توکلیان 


???? کدام مبالغ ویزا کار کانادا قابل عودت نیست؟

از جمله هزینه‌هایی که به همراه هزینه ویزای کاری کانادا به متقاضیان برگشت داده نمی‌شود، هزینه انگشت‌نگاری و بررسی درخواست ویزا است.

چنانچه درخواست شما برای صدور دریافت ویزای کانادا رد شود، این فرصت را دارید که دوباره درخواست خود را ارائه کنید. با ارائه مجدد درخواست، مدارک شما مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ در واقع پس از هر بار ریجکتی پرونده، باید از اول هزینه‌های ارزشیابی مدارک را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط ویزای موقت کانادا TRV

???? هزینه ویزای همراه جهت اخذ اقامت کانادا

افرادی که با پرداخت هزینه ویزای کار کانادا و کلیه اقدامات مربوط به آن، برای دریافت اقامت خود درخواست داده‌اند، چنانچه متأهل باشند، باید در مورد هزینه ویزای همراه نیز اطلاعات کافی داشته باشند.

به صورت کلی همراه، به همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال اطلاق می‌شود و شامل سایر اعضای خانواده فرزندان بالای ۱۸ سال نمی‌شود و فرزندان بالای ۱۸ سال در پروسه مهاجرتی باید یک پرونده جداگانه تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: قیمت خدمات

جهت اخذ ویزای همراه با هدف مهاجرت کاری کانادا، حتماً باید شخص همراه تمامی مراحل را با متقاضی اصلی انجام دهد و هیچ وقفه‌ای بین ارائه مدارک و درخواست ویزا با متقاضی اصلی ایجاد نشود. در واقع هزینه ویزای همراه باید با هزینه ویزای کاری کانادا برای متقاضی اصلی پرداخت شود و باید سایر مراحل را نیز همزمان پیگیری کنید.


هزینه ویزای همراه جهت اخذ اقامت کانادا


???? هزینه تمدید درخواست ویزای کانادا

جهت تمدید ویزای کاری کانادا باید یکسری مبالغ را به دولت کانادا بپردازید. جهت پردازش درخواست ۱۵۵ دلار و برای مجوز کار کارفرما نیز باید ۲۵۵ دلاربپردازید. اگر برای اولین بار برای مجوز کار خود درخواست داده و هزینه بیومتریک را پرداخت کردید، نیازی به پرداخت مجدد نیست. 

برای اخذ ویزای کار کانادا و دریافت اقامت دائم این کشور با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی و پناهندگی کانادا از طریق شماره تماس 015149632036 در تماس باشید.

خلاصه مطالب

هزینه‌ ویزای کار کانادا و هزینه‌هایی که باید برای تمدید اقامت خود بپردازند، دچار نوسان می‌شود و ممکن است متقاضیان مجبور باشند هزینه بیشتری را جهت بررسی پرونده مهاجرتی خود بپردازند. هزینه ویزای کاری کانادا شامل هزینه فرایند بررسی درخواست، دریافت مجوز کار نامحدود در کانادا و هزینه‌ انگشت‌نگاری است. توجه داشته باشید مبلغ پرداخت شده برای اخذ ویزای کاری کانادا به متقاضیان بازگشت داده نمی‌شود، اما هزینه مجوز کار نامحدود ریفاند خواهد شد.

اگر قصد مهاجرت کاری به کانادا و اخذ ویزای موقت یا دائم خود را دارید، بهتر است از طریق مؤسسات مهاجرتی معتبر اقدام کنید. دکتر نجما توکلیان وکیل و کارشناس رسمی امور مهاجرتی کانادا با داشتن چندین پرونده موفق و برخورداری از سابقه بسیار درخشان در رسیدگی به درخواست متقاضیان، تمامی خدمات مربوط به اخذ ویزا و اقامت کانادا را برای شما انجام خواهند داد. برای کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با نحوه دریافت ویزای کاری کانادا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان در تماس باشید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت نجما توکلیان و هزینه ویزای کار کانادا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.