شرایط ویزای موقت کانادا TRV

من نجما توكليان وكيل و كارشناس رسمی مهاجرت و پناهندگی كانادا، مشاور قانوني امور مهاجرت كانادا، وكيل پايه يك دادگستري، فوق ليسانس و دكتراي حقوق از كانادا، با تجارب فراوان كارمو بلدم و در مسير مهاجرتی شما به كانادا در كنارتان خواهم بود.

شرایط ویزای موقت کانادا TRV

۳ بازديد

???? شرایط ویزای موقت کانادا TRV با ویزای دائم تفاوت دارد و متقاضیانی که قصد تحصیل یا کار در این کشور را دارند، باید با روند دریافت این نوع ویزا آشنایی داشته باشند. برای اطلاع از شرایط دریافت ویزای اقامت موقت کانادا با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی کانادا در تماس باشید.

کشور کانادا هر ساله میزبان مهاجران بسیاری از سراسر جهان است. از آنجا که درخواست سفر و مهاجرت به کانادا زیاد است، دولت این کشور روش‌های متفاوتی را برای اخذ ویزا در اختیار افراد قرار داده است. اگر به قصد امور موقت مانند تحصیل، کار کردن یا دیدن اعضای خانواده به کانادا سفر می‌کنید، باید حتماً ویزای اقامت موقت داشته باشید که به آن TRV می‌گویند.

???? ویزای موقت کانادا TRV 

متقاضیانی که سیتیزن کانادا نیستند، برای ورود و خروج به این کشور حتماً باید اقامت موقت را دریافت کنند. ویزای اقامت موقت کشور کانادا برای متقاضیانی صادر می‌شود که قصد دارند طی زمان مشخص و در محدوده زمانی خاصی در خاک این کشور بمانند.

واضح است که پس از اتمام مدت زمان ویزا، حتماً باید کانادا را ترک کرده یا ویزای خود را تمدید کنید.TRV معمولاً برای افرادی صادر می‌شود که در کانادا محصل هستند و به صورت موقت در این کشور حضور دارند. برای کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با فرایند صدور این ویزا با موسسه مهاجرتی نجما توکلیان تماس بگیرید. 

???? شرایط دریافت ویزای موقت کانادا TRV چیست؟

جهت دریافت ویزای موقت کانادا TRV شما حتماً باید شرایط دریافت این نوع ویزا را که در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم را داشته باشید.

آفیسر پرونده باید مطمئن شود که پس از پایان مهلت اقامت خود کانادا را ترک می‌کنید.

از دیگر شرایط دریافت ویزای موقت کانادا این است که باید تمکن مالی کافی داشته باشید و اثبات کنید که توان پرداخت هزینه‌های زندگی خود را در این کشور دارید.

هیچگونه سوء سابقه کیفری نباید داشته باشید.


ویزای موقت کانادا TRV  


باید اثبات کنید که در سلامت کامل به سر می‌برید و در صورتی که از شما خواسته شد باید آزمایشات پزشکی لازم را انجام دهید.

علاوه‌بر این باید ثابت کنید که با چه هدفی (تحصیل، کار و ...) در کانادا اقامت خواهید داشت.

جهت درخواست ویزای اقامت موقت کانادا می‌توانید در محل تولد خود یا کشوری که به صورت قانونی در آن اقامت دارید، درخواست TRV بدهید.

???? مدارک لازم جهت دریافت اقامت موقت کانادا

افرادی که قصد دریافت ویزای موقت کانادا را دارند باید مدارک زیر را بدون هیچگونه جعل و نقصی ارائه کنند:

1- فرد متقاضی باید 18 سال سن کامل داشته باشد.

2- برخورداری از پاسپورت معتبر با حداقل یک صفحه خالی

3- عدم سوء سابقه کیفری

4- برخورداری از تمکن مالی لازم برای اثبات توان پرداخت هزینه‌های زندگی در کانادا

5- تهیه اسناد هویتی 

6- ذکر علت اصلی اقامت در کانادا

علاوه بر این مدارک درخواستی مشترک، سفارت کانادا با توجه به نوع ویزا ممکن است یکسری مدارک اضافی را از شما درخواست کند. به طور مثال برای ویزای تحصیلی باید مدارک زیر را آماده کنید:

1- ارائه ریز نمرات تحصیلی

2- ارسال آخرین مدرک تحصیلی

3- ارائه مدارک شناسایی

4- داشتن انگیزه‌نامه و توصیه‌نامه

5- تهیه اسنادی برای اطمینان آفیسر از اینکه بعد از پایان مدت اقامت موقت کانادا را ترک خواهید کرد.

6- ارائه کلیه مدارک و اسناد به زبان انگلیسی و یا فرانسه

بیشتر بخوانید: بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

???? شرایط تمدید اقامت موقت کانادا TRV

برای تمدید اقامت موقت کانادا TRV، باید شرایط خاصی داشته باشید. به این منظور یک ماه قبل از اتمام مهلت اقامت در این کشور، باید برای تمدید آن اقدام کنید. به این منظور باید از طریق سفارت کانادا درخواست خود را ارائه کنید تا پرونده شما مورد بررسی قرار گیرد. توجه داشته باشید هر چند باری که ویزای خود را تمدید می‌کنید، باز هم TRV یک مجوز موقت جهت حضور شما در این کشور است.

شهروندان آمریکایی که دارای گرین کارت هستند، برای حضور در کانادا نیاز به دریافت ویزا ندارند و می‌توانند با مجوز سفر الکترونیک eta وارد خاک کانادا شوند.


شرایط تمدید اقامت موقت کانادا TRV | دکتر نجما توکلیان 


???? شرایط تبدیل TRV به اقامت دائم کانادا

روش‌های مختلفی برای تبدیل ویزای موقت کانادا به ویزای اقامت دائم وجود دارد. افرادی که دارای ویزای تحصیلی کانادا هستند، پس از اتمام مهلت ویزا و دریافت جاب آفر از کارفرمای کانادایی خود می‌توانند ویزای تحصیلی را تبدیل به ویزای کاری کنند و تا پایان قرارداد خود در خاک کانادا بمانند. این فرایند شرایط را برای اقامت دائم در کانادا تسهیل می‌کند.

یکی دیگر از روش‌های مناسب برای اخذ اقامت دائم کانادا، اسکیل ورکر است و شما می‌توانید از طریق تخصص و مهارت خود برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید.

چنانچه قصد دریافت اقامت دائم کانادا و یا تمدید آن را دارید، با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان با سال‌ها تجربه در انجام امور مهاجرتی و اخذ ویزای کانادا در ارتباط باشید و بر روی شماره تماس 015149632036 کلیک کنید. 

خلاصه مطالب

ویزای موقت کانادا TRV برای افرادی صادر می‌شود که قصد تحصیل یا کار و ورود موقت به خاک کانادا را دارند. برای دریافت این ویزا شما باید افسر سفارت را قانع کنید که پس از اتمام مهلت ویزا به کشور خود باز می‌گردید. از سوی دیگر باید تمکن مالی که نشان‌دهنده توانایی شما در پرداخت هزینه‌های اقامت در کانادا است را فراهم کنید تا روند دریافت مجوز تسهیل شود. ار آنجا که مدارک هر یک از متقاضیان با توجه به هدف ورود و خروج به کانادا متفاوت است، قبل از ارائه درخواست حتما اطلاعات دقیق در مورد مدارک درخواستی بدست آورید. 

برای اینکه بتوانید ویزای اقامت موقت خود را تمدید کنید، از یک ماه قبل باید اقدامات لازم را انجام دهید و اگر قصد تبدیل آن به ویزای دائم را داشته باشید، باید از طریق دریافت پیشنهاد شغلی یا برنامه‌‌های مختلف اخذ اقامت دائم کانادا از جمله اسکیل ورکر اقدام کنید. جهت دریافت TRV می‌توانید با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در اخذ اقامت کانادا در تماس باشید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت نجما توکلیان و شرایط ویزای موقت کانادا TRV

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.